💙🌟 Nightcore : Party favor 🌟💙

  • Ana :)
  • يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹
  • ۲۳:۵۹

 

پخش انلاین :

 

 

 

دانلود ویدیو

Download

 

دانلود اهنگ

Download

 

 

پ.ن : هی مبینا .. یادت اومد مگ ن ؟ :)

اینجا برای توعه.. همه چیز اینجا با توجه ب این درست کردم ک تو از چی خوشت میاد :)

نایتکور..ماه..رنگ سبز و طوسی :)))

اینجا همیشه میمونه.. امیدوارم توام مث اینجا برا من یه دوست همیشگی باشی..

لاو یو ♡..

تولدت مبارک 💚

 

  • نمایش : ۲۸۲
  • 🌙: ...

    وب وندا

    وندا

    عاها 😂😂😂
    نمد :(
    🌙: ...

    الان گشادیم میاد برم اون تو

    چشه؟😐

    کدوم تو؟ 0-0
    کی چشه؟ 0-0
    🌙: ...

    برمه جن ینی کسی ک خیلی گریه میکنه

    آخه تو اون بخش پرایوت نوشته نظرایه شخصی جواب داده نمیشن،منم نظر دادم اخه

    وااااااااااااااااو *---*
    ن بابا اونقدم گریه نمیکنم :"/
    خب شخصی نده -_-
    عمومی بده اگ خواستی بگو جایی رو سان کنه ^^
    🌙: ...

    بِرمه جِن🤣

    نمیدونم😐

    اون یکی ک باز بود هم بسته😬

    چی شد؟ 0-0.. ینی چییییی؟ 0-0
    افرین 😐
    عههههه..خب برو وب گست 0-0
    🌙: ...

    ارهههه؟؟؟وهههه؟؟؟

    ن 😐یچیم بود

    حالا کجاشو دیدی😏

    وندا چرا کامنتایه وب ناموسن رو بسته؟😐

    دونت سی انیثینگ..هق -.-
    چیت بود؟😂
    عه..بسته؟ 0-0
    برو پستای دیگش..فک کنم یکی باز بوداااا
    🌙: ...

    دیشب مگ گریه کردی؟🤨چرا؟

    وای ن شت چ گوهی بخورم،من اصلا دیشب خوب نخوابیدم😐هی بیدار میشدم

    بغللللل بوسسسسسس فشار فوشورررر

    مرسی🥺💜

    هق -.-
    نخوابیدی؟..چرااا؟..از ذوق تولد؟ 0-0
    له شدم ک 😂😂😂
    🌙: ...

    وای آنا خیلی ممنونم ازت،چطوری محبتات رو جبران کنم اخه؟اصلا نمیدونم چی بگم فقط دلم میخواد بغلت کنم همین!ممنونتم چینگو خیلی هم زیاد💜

    هق..بازم گریه میکنما :")))
    لازم ب جبران نیس ک 0-0♡
    عاره عارههههه بیا بغلمممممم ثحیحزحبحیحسحسشح
    خواهشششششششششششششششش ^-^ 💙